Uncategorized

Ny blogg! / New blog!

Hej! Nu har det blivit dags för mig att flytta vidare. Ja, alltså inte fysiskt utan mer digitalt. Denna lilla blogg har fått utsättas får både skolangrepp, djupa texter, recept, inredning och “min dag”-inlägg. Den är nu fullproppad och orkar inte med att slängas hit och dit.

Jag har därför valt att ta steget till en helt ny och fräsch blogg. Där kommer ni att få se mer renodlade inlägg om mat, inredning och inspiration. Häng med dit!

>> LÄNK TILL MIN NYA BLOGG <<

>> LÄNK TILL MIN NYA BLOGG <<

Standard

Leave a Reply

