Uncategorized

Looking back pt1 / Favorit från förr no1

musli2 musli1

One of my favorite things – homemade Granola.

Kompisar! Nu är det november, en sådan där mitt-i-mellan-månad, med en Julia som dessutom kommer gå på kyckling, broccoli och havregrynsgröt. Det klingar inte riktigt med det som jag vill fylla denna bloggen med – mat, och där med god mat! Visst kan kyckling och broccoli bli gott men inte speciellt kul inom de ramar som jag kommer få röra mig inom. Därför tänkte jag köra med lite favoriter från förr denna månaden och så får nya recept komma i den mån de kan. Hoppas ni hänger med ändå!

Börjar med en favorit som jag helst alltid har i skafferiet. Något som höjer alla frukostar som finns! Hemmagjord Granola![klick]

/Starting on a diet on Saturday, which will go on throughout November. Therefore there will not be so many new recipes this month, but I hope you guys will hang here anyways.

Standard

Leave a Reply

