Inspiration

Latest Pinterest inspo / Det senaste från mitt Pinterestflöde

autumn-inspo-15-1

Some friday inspiration 

Ibland kan jag fastna i mitt Pinterestflöde (<– som ni f.ö hittar här) i timmar. Det är ett så enkelt sätt att fina inspiration från andra kreativa själar när en själv ligger nere på botten. Idag orkar inte kroppen med speciellt mycket, halsont och ett förkylt och tungt huvud känner ungefär som killens tröja. Det är jag, mitt täcke och Netflix (och sedan lite nödvändigheter som plugg och att koka BBQ-sås till kvällens middag; Pulled chicken!).

Glad fredag på er!

Standard

Leave a Reply

